قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور چگونه با صرفه‌جویی در مصرف برق، خودروی اتومات جایزه بگیریم؟ نرخ طلای ۱۸ عیار در بازار امروز مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش‌ها به بیلبوردی که در شهر یزد رونمایی شد | مرغ در وجه حامل!

  • کد خبر: ۱۰۹۴۵۳
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
واکنش‌ها به بیلبوردی که در شهر یزد رونمایی شد | مرغ در وجه حامل!
احمد شبانی، مسئول نظارت و تأیید محتوای تبلیغاتی اداره کل ارشاد یزد، از این گفت که محتوای این بیلبورد از لحاظ قانونی مشکلی نداشته و مراحل تأیید محتوا قبل از گرانی مرغ و وضع کنونی عرضه این محصول انجام شده، ولی متأسفانه در نحوه نصب و زمان انتشار آن بی سلیقگی شده است.

سیدزاده | شهرآرانیوز؛ پس از قطعی شدن صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی قطر که با برد ایران برابر عراق محقق شد، یک تصویر خیلی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد؛ تصویری که در آن امیر عابدزاده، سنگربان تیم، به نشانه قدردانی و از سر شادمانی بوسه‌ای بر دستان پدر گذاشت. این تصویر به قدری حال خوبی به جامعه تزریق کرد که به سرعت روی دیوارنگاره بزرگ میدان، ولی عصر تهران هم به نمایش درآمد و دوباره در فضای مجازی چرخید و مردم بازهم از تماشای آن ذوق کردند. اما چرا؟

ما ردی از خاطراتمان در آن تصویر یافتیم. همچنین، ردی از قدردانی و قدردان بودن و زیبایی و اهمیت دادن به آن. ضمن اینکه آن عکس و آن بوسه نمایشگر یک خوش حالی دسته جمعی و ملی بود؛ همه ما هم زمان بابت یک اتفاق خوب خوش حال بودیم و جشن گرفتیم.

برعکس این هم وجود داشته است؛ یعنی دیوارنگاره‌ها و بستر‌های مشابهی مثل بیلبورد‌ها که تبلیغاتشان نه تنها واکنش‌های مثبتی را به همراه نداشته، بلکه برعکس موجی از انتقاد‌ها را به همراه داشته است، آن هم به دلیل درج یک تصویر یا یک عبارت ناخوشایند.

دقیقا مثل بیلبوردی که در روز‌های گذشته در یزد رونمایی شد و بازخورد‌هایی که داشت، بسیار منفی بود: «برای اولین بار در ایران؛ عرضه گوشت و مرغ با پرداخت چک دوماهه، بدون ضامن.» دلیل آن هم عنوان نچسبی بود که به نظر با کمی حس فخرفروشی و برتربودن مخلوط شده بود و نتیجه اصلا خوبی نداشت. به ویژه اینکه درست در زمانی از آن رونمایی شد که بیشترشدن قیمت بسیاری از کالا‌های اساسی مردم را در تنگنا قرار داده و آنچه مهم است، بهبود اوضاع است، نه دستاورد‌های عجیب وغریب و موقت برای عادت کردن به این وضعیت. این تصویر حسابی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید و واکنش‌های زیادی را هم به دنبال داشت. کاربری با طعنه از این نوشته بود که: «ای عزیزی که مسئول این بنر‌ها و بیلبورد‌های فرهنگی شهرداری یزد هستی، نزن بزرگوار!» و دیگری گفت: «به جای پاک کردن صورت مسئله باید خود مسئله را حل کرد.»

به دنبال این حاشیه‌ها مسئولان هم وارد میدان شدند. حامد سلطانی، سخنگوی شهرداری یزد، از این گفت که مدیریت بیلبورد‌های شهری به دو صورت برون سپاری (به وسیله بخش خصوصی) و سازمانی (از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری) انجام می‌شود و آگهی فروش چکی مرغ در بیلبورد‌های واگذارشده به بخش خصوصی است و مسئولیت تأیید محتوا به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است. احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، هم به این نکته اشاره کرد که این آگهی را واحد ارزیابی و تأیید محتوای اداره کل تأیید کرده است، ولی به دلیل اوضاع کنونی قیمت و عرضه مرغ در استان قرار شده است این بیلبورد از منظر شهری حذف شود.

با وجود این، احمد شبانی، مسئول نظارت و تأیید محتوای تبلیغاتی اداره کل ارشاد یزد، از این گفت که محتوای این بیلبورد از لحاظ قانونی مشکلی نداشته و مراحل تأیید محتوا قبل از گرانی مرغ و وضع کنونی عرضه این محصول انجام شده، ولی متأسفانه در نحوه نصب و زمان انتشار آن بی سلیقگی شده است. درنهایت اینکه خبر رسیده با دستور مدیرکل ارشاد یزد قرار است این بیلبورد از شهر یزد جمع آوری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->